Strona w przebudowie, zapraszamy niebawem...

Kampanie Google AdWords

Co trzeba wiedzieć o Google AdWords?

Reklamy tekstowe, graficzne i wideo w systemie AdWords zawsze trafiają do odbiorców zainteresowanych ofertą reklamową. Na tym polega największa przewaga i skuteczność tego systemu.

Precyzyjne dopasowanie komunikatu do odbiorcy sprawia, że reklamy tego typu nie są odbierane jako niechciane i przeszkadzające.

Boksy reklamowe są emitowane obok wyników naturalnych w wyszukiwarce, ale mogą być również wyświetlane kontekstowo – na stronach powiązanych tematycznie z treścią reklamy. Kolejną ważną różnicą jest płatność. Emisja reklamy nie wiąże się z żadnym kosztem. Płatność następuje, gdy internauta kliknie w reklamę i zostanie przekierowany na stronę reklamodawcy. A koszt pozyskania uwagi potencjalnego klienta zazwyczaj mieści się w przedziale od kilku do kilkunastu groszy.

Google na start!

W ramach naszej obsługi klienci otrzymują sprofilowaną kampanię reklamową z wybranymi słowami kluczowymi, boksami reklamowymi oraz ustawieniami wszystkim parametrów emisji. W czasie prowadzenia kampanii stale nadzorujemy wyniki, optymalizujemy ją pod kątem skuteczności oraz zmniejszania kosztów pojedynczego kliknięcia.